Motonet-logo
E-poe klienditeenindus
Klienditeenindus: tel (mobiilikõne hind), e-post: klienditeenindus@motonet.ee
Klienditeenindus on avatud tööpäeviti 8-20, laupäeviti 9-17, pühapäeval 10-18.

Motoneti e-poe müügitingimused

Üldised tingimused

Kõnealuseid müügitingimusi kohaldatakse Motonet Estonia OÜle kuuluvale www.motonet.ee aadressil asuvale postimüügipoele. E-poest toodete tellimisel nõustub klient kõnealuste müügitingimustega. Ostude sooritamisel ei ole e-poodi registreerumine ja sisselogimine kohustuslik. Püsikliendiks registreerumisel ja e-poodi sisselogimisel on kliendil võimalik kasutada teenuseid nagu tellimuse jälgimine, tellimuse ajalugu, toodete ostunimekiri jm.

Motonet-kaubamajad ja makseviisid

E-poest postimüügiga ostetud toodete eest makstakse toodete transportimisel kas postiasutuses, pakiautomaadis või kullerile.

Tellimus e-poest

Kõige hõlpsam ja kiirem viis e-poes tellimust sooritada on registreerudes ja sisse logides. Siiski õnnestub toodete tellimine suurepäraselt ka ilma registreerumata. Viimasel juhul tuleb tooted koguda ostukorvi ja sisestada oma andmed aadressandmete blanketile. Tutvu meie laia tootevalikuga ja lisa soovitud tooted ostukorvi. Täida tellimusblanketi andmed ning vali tarne- ja makseviis. Vajuta ”Kinnita tellimus”. Seejärel siirdub tellimus töötlusse Motoneti e-poodi.

Kauba kättesaamine kaubamajast

Valides tarneviisiks kauba kättesaamine kaubamajast, saab tellida tooteid tellimuse kogu meie laia tootevaliku seast. Pärast tellimuse töötlemist edastatakse kliendile info, millal kaubale järgi tulla. Sellisel juhule ei ole võimalik toodete eest eelnevalt tasuda, maksmine toimub kohapeal toodete kättesaamisel kaubamaja kassas.

Tarneaeg ja toodete saadavus

Püüame tooteid tarnida võimalikult kiiresti, harilikult mõne päeva jooksul. Kui tellitud toodet ei ole tellimuse hetkel laos, võiv tarnimine rohkem aega võtta. Tellimuse menetlemist saab jälgida ”Tellimused ja ostud” lehelt. Pood jätab endale õiguse teatada toote lõppemisest või toote tarnijapoolsetest tarneraskustest.

Tarneviisid

Toodete tarnijaks on Omniva. Soovitud tarneviisi saab valida e-poes ostu sooritamisel Tarneviis-vahelehel. Tarnime tellitud tooted kõikjale üle Eesti.

Pakiautomaat

Tarne kogu riigis Omniva pakiautomaatidesse. Pakiautomaatide asukohad leiad Omniva veebiaadressilt https://www.omniva.ee/abi/kaart

Paki kaal võib olla maksimaalselt 30 kg / 1 saadetis, mõõdud 64x39x38 cm. Teade saadetise saabumise kohta saadetakse kliendile SMS teel.

Kulleriga koju

See tarneviis sobib kliendile, kes soovib, et tema saadetis jõuaks otse koju. Kuller lepib täpse tarneaja kokku telefoni teel. Kui tarne koju mingil põhjusel ei õnnestu, saab paki hiljem kätte postkontorist. Pakki hoitakse postkontoris kaks nädalat ja tagastatakse hiljem saatjale.

Kulleriga saadetava paki kaal võib maksimaalselt olla kuni 30 kg / saadetis. Saadetise üks mõõt võib olla maksimaalselt 1,5 meetrit.

Ülekabariitse paki (üle 39 x 38 x 64 cm, või üle 30 kg) suurema mahu ja kaaluga toodete tarnimise eest lepitakse eraldi kokku.

Kättesaamine kaubamajast

Selle tarneviisiga on Motonet -kaubamaja külastamine kõige kiirem. Ostukorv on vastavalt teie tellimusele valmis pandud ning saate selle kätte meie varuosaletist. Maksmine toimub meie kassades.

Ettetellitud kaupasid menetleme argipäeviti. Kui tooted on laos olemas ning tellimus on tehtud enne kella 16.00, saab tooted kätte samal päeval neli (4) tundi pärast tellimuse esitamist kaubamaja lahtiolekuaegadel. Valmis tehtud ostukorvid saab kätte ka nädalavahetusel, kui tellimus on tehtud hiljemalt reedel kell 16.00.

Nädalavahetusel tehtud tellimused menetleme esmaspäeval ning ostukorv on kätte saadav alates 4 tundi peale kaubamaja avamist.

Tarveviiside maksumus

kättesaamine kaubamajast: tasuta. Teenust osutatakse ainult püsiklientidele.

pakiautomaat või postkontor: 6,90 € / saadetis

kauba kojutoomine: 7,90 € / saadetis. Ülegabariitsete toodete (üle 39 x 38 x 64 cm, või üle 30 kg) tarne maksumus lepitakse kliendiga eraldi kokku.

Tarnest üldiselt

Tehnilistel põhjustel ei saa ilma eraldi kokku leppimata tarnida tooteid kaaluga üle 30 kg. Ülekabariitse või kaalu piirmäära ületava tellimuse tarne maksumus lepitakse kliendiga eraldi kokku või kaubale võib järgi tulla vastavalt tarneringimusele ”Kättesaamine kaubamajast”. Ohtlikke kemikaale, õli või vedelikke sisaldavale saadetisele võivad kehtida piirangud. Seetõttu saab osa tooteid tellida aiinult kättesaamisega kaubamajast.

NB! Järgmiste toodete tarneviisiks on ainult ”Kättesaamine kaubamajast”:

kergestisüttivad vedelikud

aerosoolid - õlinõud mahuga üle 20 liitri

suure mahu ja kaaluga tooted

tooted mille müümine alla 18 aastastele on keelatud. Näiteks õhupüsside ja vedrufunktsiooniga relvade müümine ja üleandmine alla18-aastastele on keelatud ilma hooldaja nõusolekuta. Ostu sooritamisel on müüjal õigus küsida vanust tõendavat dokumenti.

Miks ma ei ole oma tellimust kätte saanud?

Kõigepealt tasub kontrollida tellimuse andmeid e-posti aadressile saadetud tellimuse kinnitusest või e-poe tellimisajaloost. Ka võib ühendust võtta meie klienditeenidusega e-posti aadressil postimyyk.tallinn@motonet.ee või telefoniga: +372 53682256 või täites tagasiside vormi.

Tellimuse eest maksmine

Makseviisid

Oma tellimuse eest saad tasuda pakiautomaadis, postkontoris või kullerile. Makse tellitud toodete ja tarnekulude eest sooritatakse tellimuse kätte saamisel.

Toodete vahetamine, tagastamine ja taganemisõigus

E-poest tellitud toodete puhul on võimalik tooteid tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul. Tagastav toode peab olema müügikõlbulik, kasutamata ja terve pakendiga. Et veenduda toote olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitlema ja kasutama toodet üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes. Juhul kui tagastavat toodet on kasutatud või käsitletud hooletult ning muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, mille tulemusena toode on riknenud, purunenud või kaotanud oma kaubandusliku välimuse või omadused, on e-poe esindajal ostusumma tagastamisel õigus kinni pidada tagastatavast summast toote väärtuse langusele vastav summa kuni toote täisväärtuse ulatuses, kaasa arvatud kättetoimetamise ja tagastamisega seotud kulud. Koos toote tarnimisega edastatakse ostjale info toote tagastamise kohta.

NB! Selleks et toote tagastusprotsessi kiirendada, tuleb toote tagastamisel koos saatelehega kliendile edastatud tagastusblankett täita terves ulatuses. Tellimuse tagastusankeedi saab alla laadida ka siit, see vajalike andmetega täita ja välja printida. Toote tagastamiseks võib pöörduda ka Motoneti kaubamaja klienditeenindusse.

Hinnad

Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu. Toote eest makstav hind on tellimise hetkel kehtiv hind, mis on väljas e-poes ja tellijale saadetud tellimuskinnituses. Hind peab vastama avaldamispäeva hinnatasemele. Jätame endale õiguse hinnamuudatusteks. Kõik hinnad on ühikupõhised, kui ei ole teisiti märgitud.

Pandimaksud / vahetatavad osad

Pandimaks lisatakse vastava toote hinnale. Maks tagastatakse vana remondikõlbliku toote eest. Vana osa tuleb tagastada uue osa pakendis tervikuna. Lahtivõetud, katkiste ja puudulike osad eest pandimaksu ei tasuta. Tagastatava osa raam peab olema terve. Kui osa tagastuskõlblikkuse osas on küsimusi, palume pöörduda Motoneti klienditeenindusse, kus teenindaja hindab tagastava seadme olukorda. Jätame endale õiguse pandimaksu mitte tagastada.

Garantii

Kõigile meil müüdavatele varuosadele kehtib materjali- ja tootevigade osas 1-aastane garantii. Ka muudele toodetele kehtib enamasti 1-aastane garantii, välja arvatud patareid, väikeakud ja pirnid, mille puhul järgime üldlevinud müüja vastutust. Võimalusel järgime tootja või tarnija toodetele määratud võimalikke pikemaid garantiiaegu. 

E-poe tellimustele kehtib garantiitunnistusena saateleht, kaubamaja ostudel ostukviitung, mis tuleb alles hoida. Püsiklientide kasutuses on ka garantiipank ja isiklik ostuajalugu, kuhu kõik ostud on salvestatud. Püsikliendi garantiipanka salvestatakse siiski vaid need ostud, mis on tehtud püsikliendiks registreerudes.

Garantii ei korva toote tavakulumist ning selle valest kasutamisest või paigaldamisest tingitud puudusi. Kehtiva garantiiga toode parandatakse või vahetatakse uue vastu välja. Garantii hakkab kehtima ostukuupäevast ning see ei uuene pärast võimalikku garantiivahetust.

Kuidas tegutseda garantiijuhtumite korral:

1. kontrolli garantii kehtivust ja tingimusi

2. enne kehtiva garantiiga osade remontimist konsulteeri Motoneti kaubamajaga

3. meie klienditeenindus juhendab kuidas toimida purunenud osade puhul

Garantiiavalduse saab esitada ka tagasiside lehelt.

Palume kindlasti enne kehtiva garantiiga osade remontimist konsulteerida meie garantiispetsialistiga (tel 53682251). 

Kahjustatud saadetis

Motonet garanteerib, et toode on selle ärasaatmisel olnud terve. Pakime kõik tooted võimalikult hästi kahjustuste ärahoidmiseks. Motonet ei vastuta toote tarnimisel tekkinud kahjustuste eest. Kui saadetis või selle pakend on tarnimisel kahjustada saanud, palume sellest teatada kirjalikult Omnivale, https://www.omniva.ee/abi/saadetis#saadetis_kadunud 

Omniva klienditeenindus 661 6616

Märkusi toodete ja varuosade kohta 

Enne varuosa paigaldamist

Võrdle alati uut osa vanaga enne vana osa eemaldamist ja uue paigaldamist! Kui uus osa on mõõtmetelt erinev, ära paigalda seda. Kontrolli, et saadud osa tootenumber vastab meie tootenimekirja andmetega. Kui kahtled paigaldusviisis, konsulteeri paigaldusjuhendi või töökojaga.

Toodete ja varuosade nimestikud

Osade sobivus põhineb varuosatootjate edastatud infol. Motonet ei vastuta võimalike vigade eest, kuid parandame leitud vigu oma nimekirjades ennetavalt ja järjepidevalt. Autotootjate ja osade tootjade margi- ja mudelinimesid on kasutatud viitavalt, mis tähendab, et tegu ei pruugi olla originaalosadega.

NB! Kõik e-poe tootefotod ei pruugi vastata müügiloleva toote tegelikule väljanägemisele!