Motonet logo
Kaubamaja

Logi sisse
Logi sisse
Ostukorv
Kassasse

Motoneti klienditeenindus

Motoneti klienditeenindus

Kõikide kaubamaja, veebist ostlemise ja püsikliendi küsimuste korral pöörduge meie poole. Aitame hea meelega!

Korduma kippuvate küsimuste alt leiate abi ja juhiseid paljude erinevate olukordade jaoks. Kui vastust ei leia, aitab meie klienditeenindus teid hea meelega.

Miks ma ei näe oma ostuajalugu?

Me elame muutuste ajal. Nii meie e-pood kui ka kassasüsteem on uuendatud tänapäevaste süsteemideni. Seetõttu ei ole uue veebipoe ostuajaloos veel näha vana veebipoe või kassasüsteemi kviitungeid ja tellimusi. Vabandame võimalike ebamugavuste pärast. Püüame esimesel võimalusel ostuajaloo vanast e-poest uude üle kanda. Üleminekufaasis saate kviitungite koopiaid ja ostuteavet kaubamaja külastades või meie klienditeeninduse kaudu.

Kuidas ja kus saan registreerida Motoneti püsikliendiks?

Motoneti püsikliendiks saate täites registreerimisankeedi Motoneti kaubamaja klienditerminalis, Motoneti infoletis või www.motonet.ee veebilehel.

Kas püsikliendi soodustus kehtib ainult Motoneti kaubamajas?

Motoneti püsikliendi soodustus kehtib Motoneti kaubamajas ja Motoneti veebipoes. Eestis registreeritud püsikliendi staatus ei kehti Soomes ja vastupidi.

Kas minu püsikliendi staatus on jõus ka Soomes?

Saad püsikliendipakkumistest osa ka Soomes, kui tõendad kassas, et oled Motoneti püsiklient. Püsikliendi uudiskiri eripakkumiste jt soodustustega puudutab seda maad, kus Sa püsikliendiks liitusid.

TÄHELEPANU! Sinu püsikliendi staatusel Soomes on siiski mõned piirangud.

Liitumissoodustusest ja võimalikest erakorralistest soodustustest saad osa vaid sellel maal, kus Sa püsikliendiks liitusid. Kui Sinu püsikliendikontole on laekunud garantiiga seotud hüvitisi, siis ka neid saab realiseerida vaid maal, kus Sa püsikliendiks liitusid. Soomest ostetud kaup tuleb tagastada või ümber vahetada Soomes, samamoodi saad Soomest kviitungi garantii-hüvitise kohta.

Miks on hea iga Motonetis sooritatud ostuga tõendada ka seda, et olen püsiklient?

Mida rohkem Sinu püsikliendikontole oste registreeritakse, seda suuremaid püsikliendisoodustusi võime Sulle pakkuda. Ka püsikliendisüsteemi garantiipanka lähevad kirja vaid püsikliendina sooritatud ostud. Et oled püsiklient, seda saad tõendada nii kaubamaja kassas makstes kui e-poes.

Kui tihti saadetakse mulle püsikliendi uudiskirja ja mis kohaletoimetamise viise selleks enim kasutatakse?

Püsikliendi infokiri saadetakse välja umbes kaks korda kuus. Enamasti kasutatakse selleks e-posti.

Kuidas saan püsikliendi soodustustest osa siis, kui ma olen juhiloa maha unustanud?

Kaubamajas saad oma isiku tuvastamiseks kasutada ka passi või ID-kaarti

Kui unustasin ostu eest makstes mainida, et olen Motoneti püsiklient, siis kas saan seda teha tagantjärele, nii et konkreetne ost läheks siiski kirja püsikliendi ostuna?

Kahjuks ei saa oste tagantjärele registreerida.

Olen Motoneti püsiklient, kuid ma ei saa liituda Motoneti e-poe püsikliendiks, kuna minu isikukoodi/e-postiaadress/telefoninumber on juba Motoneti püsikliendisüsteemis registreeritud. Mida teha?

Püsiklient ei pea eraldi e-poe püsikliendiks registreeruma. Pääsed e-poodi, kui kasutad sedasama e-postiaadressi, mille andsid meile püsikliendiks registreerudes, ja salasõna, mille siis kinnitasid. Kui Sa salasõna ei kinnitanud või oled selle unustanud, siis saad selle tellida sisselogimisankeedi juurest.

Olen Motoneti e-poe klient, mida pean tegema, et saada püsikliendiks?

Seda saab teha Motoneti kaubamajade klienditeeninduses, helistades klienditeenindusse (+372 5368 2250) või saates vastavasisulise e-kirja aadressile pusiklient@motonet.ee.

Olen Motoneti püsiklient, kuidas saan lisada oma e-postiaadressi oma püsikliendi kontaktandmete hulka?

Võid kirjutada meile aadressile pusiklient@motonet.ee, helistada meie klienditeenindusse (+372 5368 2250) või saata klienditeenindusse SMS-i. E-postiaadressile lisaks pane kirja oma nimi ja vähemalt üks järgnevatest: kliendinumber/telefoninumber/postiaadress. Nii on kindel, et Sinu e-postiaadress seotakse just Sinu kontoga.

Miks ma ei saa püsikliendile suunatud posti?

Saadame püsikliendi uudiskirja, päevakajalisi püsikliendipakkumisi jms peamiselt e-postiga. Püsikliendiks registreerudes küsime Sinult, mis kanaleid võime kasutada Sulle turundusteadete edastamiseks. Kui Sa pole lubanud oma e-posti seks tarbeks kasutada, ei pruugi Sinuni jõuda ka püsikliendile suunatud post laiemalt.

Kui Sa edaspidi soovid püsikliendi posti ka e-postiaadressile saada, siis kirjuta meile sellest aadressile pusiklient@motonet.ee või logi sisse meie kodulehelele. Seal saad lisada kanaleid, mida võime kasutada Sulle turundusteadete edastamiseks.

Miks minu ostuajalugu salvestatakse?

Kui salvestame Sinu ostuajaloo, ei pea Sa ostutšekke alles hoidma. See on oluline nt garantiijuhtumite puhul. Ostuajaloo põhjal saame Sulle teha ka pakkumisi, mis võiksid huvitada just Sind.

Kuidas saan kontrollida minu kohta salvestatud infot?

Kui oled end meie kodulehele sisse loginud, saad valiku ”Minu leht” alt vaadata ja muuta nii oma kliendiandmeid kui seda, mis kanaleid võime kasutada Sulle reklaami edastamiseks. Kodulehele saab end sisse logida registreerumisel salvestatud e-postiaadressi ja enda poolt määratud salasõnaga. Võid alati ühendust võtta ka meie klienditeenindusega. Mõlemal juhul tuleb Sul tõendada oma isikut. Valiku ”Minu leht” alt leiad ka printimisnupu, nii võid end puudutava info ka välja printida.

Ma ei taha enam Motoneti püsiklient olla, mida teha?

Kui Sa soovid lõpetada meie püsikliendilepingu, siis saad seda teha otse meie klienditeeninduses või saates vastavasisulise e-kirja aadressile pusiklient@motonet.ee. Kui lõpeb Sinu püsikliendileping, ei pääse Sa enam ligi ka valiku ”Minu leht” alt avanevatele teenustele. Ka püsikliendilepingu lõpetamine eeldab seda, et tõendad meile oma isikut.

Mida tähendab saadavusmärge? Kas võin olla kindel, et toode on kaubamajas saadaval, kui kodulehel on sellekohane märge?

Toodete saadavus kaubamajas võib kiiresti muutuda, seega ei saa toote saadavust kaubamajast garanteerida. Viimane müügil olev toode võib olla ka näidistoode.

Selleks, et toode omale kindlustada, soovitame teha kodulehel tellimuse ja vali kättesaamise viisiks Kättesaamine kaubamajast. Toode komplekteeritakse kaubamajas ja saadame sulle seejärel teate, kui võid kaubale järgi tulla.

Kas saan kampaaniatooteid broneerida?

Pakkumises olevaid kampaaniatooteid ei saa broneerida.

Mis aegadel Motoneti kaubamaja avatud on?

Kas kaubamaja on avatud ka pühade ajal?

Kaubamaja lahtiolekuajad leiad siit

2024 aasta pühadeaegsed lahtiolekuajad leiad siit

Kus asub Motoneti kaubamaja?

Motoneti kaubamaja aadressi ja kontaktinfo leiad siit

Kuidas saan Motoneti kaubamajaga ühendust?

Motoneti kaubamajaga saab ühendust:

Infotelefon +372 5368 2250

Auto ja mootoratta varuosad: +372 5368 2252

Postimüük ja e-poe tellimused: + 372 5368 2256

E-post:motonet.tallinn@motonet.ee

Kuidas saan ostude eest tasuda Motoneti kaubamajas?

Motoneti kaubamajas saab ostude eest tasuda sularaha ja kaardimaksetega.

Kuidas saan ostude eest tasuda Motoneti e-poes?

Motoneti e-poes saab tasuda pangalingi ja kaardimaksega.

Kas saan ostu eest tasuda arvega või järelmaksuga?

Arvega saavad kaupade eest tasuda Motoneti ärikliendid.

Kas saan tooteid tellida ja tulla neile isa järgi?

Püsikliendid saavad Motoneti e-poest tellimuse teha ja valida tarneviisiks Kättesaamine kaubamajast. Püsikliendina saad järgitulemise tarneviisi valida siis, kui oled Motoneti e-poodi sisse registreerunud. Lisateavet Kättesaamine kaubamajast tarneviisist leiad siit

Kuidas saan teada, kas minu kaup on järgitulemiseks valmis?

Kui sinu kaup on komplekteeritud, saadame sulle teavituse SMS-i ja e-mailiga. Tellimuse staatust saad jälgida ka e-poes Minu leht sektsioonist.

Kas saan tellida kauba oma valitud pakiautomaati?

Motonetist tellitud kauba saad tellida sulle sobivasse Omniva või DPD pakiautomaati.

Millised on tarnekulud?

Motoneti e-poe tellimustele lisandub tarnekulu vastavalt Omniva või DPD hinnakirjale.

Kas Motomaadis teostatakse õlivahetust?

Motomaadis ei teostata õlivahetust. Motomaadi saab lasta kontrollida mootoriõli taset ning lasta teostada mootoriõli, jahutusvedeliku või pidurivedeliku lisamist.

Milliseid teenuseid pakub Motomaadi teeninduspunkt?

Motomaadis saad soodsa hinnaga teostada väiksemaid mõõtmis- ja paigaldustöid. Saad lasta näiteks kontrollida rehvirõhku ja rehvi mustrijääki, õli taset, testida aku taset ja seisukorda ning kontrollida auto elektrisüsteeme. Kui ostad Motoneti tootevalikust kojamehed, siis vahetame need sinu autol tasuta. Ostes Motonetist mootoriõli, jahutus- või piduriõli, siis kviitungi esitamisel lisame ka need tasuta. Lisaks loevad Motomaadi teeninduspunktis meie professionaalsed teenindajad testriga auto veakoode (OBD) ning vajadusel teevad ulatuslikumat diagnostikat. Loe lisa siit.

Kui palju maksavad Motomaadi teenused?

Kui toode on ostetud Motonetist, siis osa Motomaadi teeninduspunkti teenuseid on tasuta. Vaata hinnakirja siit

Kui pikk on Motonetist ostetud toodete tagastusaeg?

E-poest tellitud toodete puhul on võimalik tooteid tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul. Tagastav toode peab olema müügikõlbulik, kasutamata ja terve pakendiga. Et veenduda toote olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitlema ja kasutama toodet üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes.

Motoneti kaubamajast kohapealt ostetuid tooteid tagasi ei võeta.

Kuidas saan toote tagastada?

Toote tagastamiseks võib pöörduda Motoneti kaubamaja klienditeenindusse. Võta kaasa toode ja ostukviitung, kui oled ostnud toote püsikliendina, siis leiad kviitungi oma püsikliendi kontolt. E-poest ostmise puhul edastatakse ostjale info toote tagastamise kohta. Selleks et toote tagastusprotsessi kiirendada, tuleb toote tagastamisel koos saatelehega kliendile edastatud tagastusblankett täita terves ulatuses. Tellimuse tagastusankeedi saab alla laadida ka siit, see vajalike andmetega täita ja välja printida.

Miks ma ei näe oma ostuajalugu?

Me elame muutuste ajal. Nii meie e-pood kui ka kassasüsteem on uuendatud tänapäevaste süsteemideni. Seetõttu ei ole uue veebipoe ostuajaloos veel näha vana veebipoe või kassasüsteemi kviitungeid ja tellimusi. Vabandame võimalike ebamugavuste pärast. Püüame esimesel võimalusel ostuajaloo vanast e-poest uude üle kanda. Üleminekufaasis saate kviitungite koopiaid ja ostuteavet kaubamaja külastades või meie klienditeeninduse kaudu.

Kuidas ja kus saan registreerida Motoneti püsikliendiks?

Motoneti püsikliendiks saate täites registreerimisankeedi Motoneti kaubamaja klienditerminalis, Motoneti infoletis või www.motonet.ee veebilehel.

Kas püsikliendi soodustus kehtib ainult Motoneti kaubamajas?

Motoneti püsikliendi soodustus kehtib Motoneti kaubamajas ja Motoneti veebipoes. Eestis registreeritud püsikliendi staatus ei kehti Soomes ja vastupidi.

Kas minu püsikliendi staatus on jõus ka Soomes?

Saad püsikliendipakkumistest osa ka Soomes, kui tõendad kassas, et oled Motoneti püsiklient. Püsikliendi uudiskiri eripakkumiste jt soodustustega puudutab seda maad, kus Sa püsikliendiks liitusid.

TÄHELEPANU! Sinu püsikliendi staatusel Soomes on siiski mõned piirangud.

Liitumissoodustusest ja võimalikest erakorralistest soodustustest saad osa vaid sellel maal, kus Sa püsikliendiks liitusid. Kui Sinu püsikliendikontole on laekunud garantiiga seotud hüvitisi, siis ka neid saab realiseerida vaid maal, kus Sa püsikliendiks liitusid. Soomest ostetud kaup tuleb tagastada või ümber vahetada Soomes, samamoodi saad Soomest kviitungi garantii-hüvitise kohta.

Miks on hea iga Motonetis sooritatud ostuga tõendada ka seda, et olen püsiklient?

Mida rohkem Sinu püsikliendikontole oste registreeritakse, seda suuremaid püsikliendisoodustusi võime Sulle pakkuda. Ka püsikliendisüsteemi garantiipanka lähevad kirja vaid püsikliendina sooritatud ostud. Et oled püsiklient, seda saad tõendada nii kaubamaja kassas makstes kui e-poes.

Kui tihti saadetakse mulle püsikliendi uudiskirja ja mis kohaletoimetamise viise selleks enim kasutatakse?

Püsikliendi infokiri saadetakse välja umbes kaks korda kuus. Enamasti kasutatakse selleks e-posti.

Kuidas saan püsikliendi soodustustest osa siis, kui ma olen juhiloa maha unustanud?

Kaubamajas saad oma isiku tuvastamiseks kasutada ka passi või ID-kaarti

Kui unustasin ostu eest makstes mainida, et olen Motoneti püsiklient, siis kas saan seda teha tagantjärele, nii et konkreetne ost läheks siiski kirja püsikliendi ostuna?

Kahjuks ei saa oste tagantjärele registreerida.

Olen Motoneti püsiklient, kuid ma ei saa liituda Motoneti e-poe püsikliendiks, kuna minu isikukoodi/e-postiaadress/telefoninumber on juba Motoneti püsikliendisüsteemis registreeritud. Mida teha?

Püsiklient ei pea eraldi e-poe püsikliendiks registreeruma. Pääsed e-poodi, kui kasutad sedasama e-postiaadressi, mille andsid meile püsikliendiks registreerudes, ja salasõna, mille siis kinnitasid. Kui Sa salasõna ei kinnitanud või oled selle unustanud, siis saad selle tellida sisselogimisankeedi juurest.

Olen Motoneti e-poe klient, mida pean tegema, et saada püsikliendiks?

Seda saab teha Motoneti kaubamajade klienditeeninduses, helistades klienditeenindusse (+372 5368 2250) või saates vastavasisulise e-kirja aadressile pusiklient@motonet.ee.

Olen Motoneti püsiklient, kuidas saan lisada oma e-postiaadressi oma püsikliendi kontaktandmete hulka?

Võid kirjutada meile aadressile pusiklient@motonet.ee, helistada meie klienditeenindusse (+372 5368 2250) või saata klienditeenindusse SMS-i. E-postiaadressile lisaks pane kirja oma nimi ja vähemalt üks järgnevatest: kliendinumber/telefoninumber/postiaadress. Nii on kindel, et Sinu e-postiaadress seotakse just Sinu kontoga.

Miks ma ei saa püsikliendile suunatud posti?

Saadame püsikliendi uudiskirja, päevakajalisi püsikliendipakkumisi jms peamiselt e-postiga. Püsikliendiks registreerudes küsime Sinult, mis kanaleid võime kasutada Sulle turundusteadete edastamiseks. Kui Sa pole lubanud oma e-posti seks tarbeks kasutada, ei pruugi Sinuni jõuda ka püsikliendile suunatud post laiemalt.

Kui Sa edaspidi soovid püsikliendi posti ka e-postiaadressile saada, siis kirjuta meile sellest aadressile pusiklient@motonet.ee või logi sisse meie kodulehelele. Seal saad lisada kanaleid, mida võime kasutada Sulle turundusteadete edastamiseks.

Miks minu ostuajalugu salvestatakse?

Kui salvestame Sinu ostuajaloo, ei pea Sa ostutšekke alles hoidma. See on oluline nt garantiijuhtumite puhul. Ostuajaloo põhjal saame Sulle teha ka pakkumisi, mis võiksid huvitada just Sind.

Kuidas saan kontrollida minu kohta salvestatud infot?

Kui oled end meie kodulehele sisse loginud, saad valiku ”Minu leht” alt vaadata ja muuta nii oma kliendiandmeid kui seda, mis kanaleid võime kasutada Sulle reklaami edastamiseks. Kodulehele saab end sisse logida registreerumisel salvestatud e-postiaadressi ja enda poolt määratud salasõnaga. Võid alati ühendust võtta ka meie klienditeenindusega. Mõlemal juhul tuleb Sul tõendada oma isikut. Valiku ”Minu leht” alt leiad ka printimisnupu, nii võid end puudutava info ka välja printida.

Ma ei taha enam Motoneti püsiklient olla, mida teha?

Kui Sa soovid lõpetada meie püsikliendilepingu, siis saad seda teha otse meie klienditeeninduses või saates vastavasisulise e-kirja aadressile pusiklient@motonet.ee. Kui lõpeb Sinu püsikliendileping, ei pääse Sa enam ligi ka valiku ”Minu leht” alt avanevatele teenustele. Ka püsikliendilepingu lõpetamine eeldab seda, et tõendad meile oma isikut.

Motoneti klienditeeninduse kontaktandmed

Meie klienditeenindus on avatud

tööpäevadel

kell 9-21

laupäeval

kell 9-19

pühapäeval

kell 10-18

Kaubamajade lahtiolekuajad leiad siit


motonet.tallinn@motonet.ee
+372 5368 2250
Me salvestame oma klienditeeninduskõned, et kaitsta asjaajamise osapoolte õigusi. Kasutame salvestisi oma klienditeeninduse kvaliteedi parandamiseks ja pettuste ärahoidmiseks. Andmeid säilitatakse turvaliselt andmekaitsemääruse ja muude määruste raames ning neid ei kasutata muudel eesmärkidel ega avaldata kolmandatele osapooltele.