Motonet-logo
E-poe klienditeenindus
Klienditeenindus: tel (mobiilikõne hind), e-post: klienditeenindus@motonet.ee
Klienditeenindus on avatud tööpäeviti 8-20, laupäeviti 9-17, pühapäeval 10-18.

Korduma kippuvad küsimused Motoneti püsikliendiprogrammi kohta

Kuidas ja kus saan hakata Motoneti püsikliendiks?

Kui täidad mistahes Motoneti kaubamaja kliendiarvutis, Motoneti klienditeeninduses või aadressil www.motonet.ee elektroonilise püsikliendiankeedi.

Kas ma saan korraga olla vaid ühe Motoneti kaubamaja püsiklient?

Kui oled Motoneti püsiklient, oled püsiklient kõigis meie kaubamajades ja e-poes.

Kas minu püsikliendi staatus on jõus ka Soomes?

Saad püsikliendipakkumistest osa ka Soomes, kui tõendad kassas, et oled Motoneti püsiklient. Püsikliendi uudiskiri eripakkumiste jt soodustustega puudutab seda maad, kus Sa püsikliendiks liitusid.

TÄHELEPANU! Sinu püsikliendi staatusel Soomes on siiski mõned piirangud.

Liitumissoodustusest ja võimalikest erakorralistest soodustustest saad osa vaid sellel maal, kus Sa püsikliendiks liitusid. Kui Sinu püsikliendikontole on laekunud garantiiga seotud hüvitisi, siis ka neid saab realiseerida vaid maal, kus Sa püsikliendiks liitusid. Soomest ostetud kaup tuleb tagastada või ümber vahetada Soomes, samamoodi saad Soomest kviitungi garantii-hüvitise kohta.

Miks on hea iga Motonetis sooritatud ostuga tõendada ka seda, et olen püsiklient?

Mida rohkem Sinu püsikliendikontole oste registreeritakse, seda suuremaid püsikliendisoodustusi võime Sulle pakkuda. Ka püsikliendisüsteemi garantiipanka lähevad kirja vaid püsikliendina sooritatud ostud. Et oled püsiklient, seda saad tõendada nii kaubamaja kassas makstes kui e-poes.

Kui tihti saadetakse mulle püsikliendi uudiskirja ja mis kohaletoimetamise viise selleks enim kasutatakse?

Püsikliendi infokiri saadetakse välja umbes kaks korda kuus. Enamasti kasutatakse selleks e-posti. Kuidas saan püsikliendi soodustustest osa siis, kui ma olen juhiloa maha unustanud? Kaubamajas saad oma isiku tuvastamiseks kasutada ka passi või ID-kaarti.

Kas püsikliendikaardiga koos võib saada ka lisa-kliendikaardi ja kellel on selleks õigus?

Võib. Pereliikmele mõeldud lisakaardi saab Motoneti kaubamaja klienditeenindusest.

Kui mu Motoneti kliendikaart kaob või muutub kasutuskõlbmatuks, siis kust saan uue?

Uue kliendikaardi saab mistahes Motoneti kaubamaja klienditeenindusest.

Kui unustasin ostu eest makstes mainida, et olen Motoneti püsiklient, siis kas saan seda teha tagantjärele, nii et konkreetne ost läheks siiski kirja püsikliendi ostuna?

Kahjuks ei saa oste tagantjärele registreerida.

Olen Motoneti püsiklient, kuid ma ei saa liituda Motoneti e-poe püsikliendiks, kuna minu isikukoodi/e-postiaadress/telefoninumber on juba Motoneti püsikliendisüsteemis registreeritud. Mida teha?

Püsiklient ei pea eraldi e-poe püsikliendiks registreeruma. Pääsed e-poodi, kui kasutad sedasama e-postiaadressi, mille andsid meile püsikliendiks registreerudes, ja salasõna, mille siis kinnitasid.

Kui Sa salasõna ei kinnitanud või oled selle unustanud, siis saad selle tellida siit. Olen Motoneti e-poe klient, mida pean tegema, et saada püsikliendiks?

Seda saab teha Motoneti kaubamajade klienditeeninduses, helistades klienditeenindusse (+372 5368 2250) või saates vastavasisulise e-kirja aadressile pusiklient@motonet.ee.

Olen Motoneti püsiklient, kuidas saan lisada oma e-postiaadressi oma püsikliendi kontaktandmete hulka?

Võid kirjutada meile aadressile pusiklient@motonet.ee, helistada meie klienditeenindusse (+372 5368 2250) või saata klienditeenindusse SMS-i. E-postiaadressile lisaks pane kirja oma nimi ja vähemalt üks järgnevatest: kliendinumber/telefoninumber/postiaadress. Nii on kindel, et Sinu e-postiaadress seotakse just Sinu kontoga.

Miks ma ei saa püsikliendile suunatud posti?

Saadame püsikliendi uudiskirja, päevakajalisi püsikliendipakkumisi jms peamiselt e-postiga. Püsikliendiks registreerudes küsime Sinult, mis kanaleid võime kasutada Sulle turundusteadete edastamiseks. Kui Sa pole lubanud oma e-posti seks tarbeks kasutada, ei pruugi Sinuni jõuda ka püsikliendile suunatud post laiemalt.

Kui Sa edaspidi soovid püsikliendi posti ka e-postiaadressile saada, siis kirjuta meile sellest aadressile pusiklient@motonet.ee või logi sisse meie kodulehelele. Seal saad lisada kanaleid, mida võime kasutada Sulle turundusteadete edastamiseks.

Miks minu ostuajalugu salvestatakse?

Kui salvestame Sinu ostuajaloo, ei pea Sa ostutšekke alles hoidma. See on oluline nt garantiijuhtumite puhul. Ostuajaloo põhjal saame Sulle teha ka pakkumisi, mis võiksid huvitada just Sind.

Kuidas saan kontrollida minu kohta salvestatud infot?

Kui oled end meie kodulehele sisse loginud, saad valiku ”Minu leht” alt vaadata ja muuta nii oma kliendiandmeid kui seda, mis kanaleid võime kasutada Sulle reklaami edastamiseks. Kodulehele saab end sisse logida registreerumisel salvestatud e-postiaadressi ja enda poolt määratud salasõnaga. Võid alati ühendust võtta ka meie klienditeenindusega. Mõlemal juhul tuleb Sul tõendada oma isikut. Valiku ”Minu leht” alt leiad ka printimisnupu, nii võid end puudutava info ka välja printida.

Ma ei taha enam Motoneti püsiklient olla, mida teha?

Kui Sa soovid lõpetada meie püsikliendilepingu, siis saad seda teha otse meie klienditeeninduses või saates vastavasisulise e-kirja aadressile pusiklient@motonet.ee. Kui lõpeb Sinu püsikliendileping, ei pääse Sa enam ligi ka valiku ”Minu leht” alt avanevatele teenustele. Ka püsikliendilepingu lõpetamine eeldab seda, et tõendad meile oma isikut.

Motoneti püsikliendiprogrammi kontaktandmed

Postiaadress: OÜ Motonet Estonia, Tähesaju tee 14, Tallinn 13917

Internetiaadress: www.motonet.ee/et/pusiklient

E-postiaadress: pusiklient@motonet.ee

Telefon: +372 5368 2250

Lahtiolekuajad leiad siit: www.motonet.ee/et/kaubamaja